Hocapasa District, Saffeti Pasa Street No 9 Fatih, Istanbul, Turkiet
Det 3-stjärniga charmiga Just Inn Hotel Istanbul ligger i handelsdistriktet och mindre än 14 minuter till fots från Hippodromen i Konstantinopel. Det har utsikt över staden. Affärsresenärer kommer att uppskatta bekvämligheter som Wi Fi i allmänna utrymmen och tillgång till kopiator och kostnadsfri trådlös internetanslutning.
Det fantastiska hotellet erbjuder sina gäster ett väldigt bra läge några meter bort från Istanbul Museum of the History of Science and Technology in Islam. Suleymaniye-biblioteket finns inom 1 km från Just Inn. Detta hotell ligger en kort bit från Nya moskén och andra sevärdheter i Istanbul. Busshållplatsen Big Tours Istanbul är belägen mindre än 10 minuters promenad från boendet.
De 23 rummen är inredda med skrivbord. De har också bekvämligheter som plattskärms-TV med satellitkanaler och flerkanals TV samt minibar och te-/kaffebryggare. Rummen är också utrustade med vattenkokare och kylskåp. Badrummen är försedda med en separat toalett och en dusch tillsammans med badlakan och handdukar.
En utmärkt frukost serveras dagligen i matsalen. Just Inn i Istanbul inbjuder gästerna till lounge baren att koppla av med en dryck. Restaurangen Hafiz Mustafa 1864 är också belägen i närheten av hotellet.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Just Inn Hotel!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Olof
2024-05-17
Trevlig mat till nyberedd och smaklig frukost. Perfekt och underbart läge, bara ett kort avstånd till allt...
Johan
2024-05-15
det är 5 minuters promenad från busshållplatsen. ganska stora och funktionella rum med allt som behövs, såsom wi-fi och kaffe.
Sven
2024-05-04
Smaklig och utsökt frukost, väldigt rent och perfekt hotell. Färsk mat till middag och frukost. Fint läge - i stadens centrum. 5 km till Färgfabriken.
Eric
2024-01-09
Rummet var enkelt och rent och hade vattenkokare, king size-säng och teve. Personalen var välkomnande och restaurangen var bra! Mycket nära färjehamnen, läget var bra.